Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Робота з симулятором машини Ноймана. Дослідження виконання машинного коду в автоматичному режимі

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Ужгородський національний університет
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Інженерно технічний
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2012
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Архітектура комп’ютерів та комп’ютерних систем

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД УЖГОРОДСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ КАФЕДРА КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ ТА МЕРЕЖ ЗВІТ ДО ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ З КУРСУ “Архітектура комп’ютера” на тему «Робота з симулятором машини Ноймана. Дослідження виконання машинного коду в автоматичному режимі» Мета: опанувати роботу на симуляторі машини Ноймана, зрозуміти і дослідити принцип виконання програми машиною Ноймана. Завдання: запустити симулятор, увести до нього коди машинних інструкцій і коди чисел, навчитися утворювати і змінювати ці коди, дослідити і пояснити принципи трактування машиною Ноймана бінарних кодів. Розробити тестову програму, завантажити програму і відповідні дані до симулятора, виконати програму в автоматичному режимі, проаналізувати і пояснити отримані результати, скласти звіт з виконання лабораторних досліджень та захистит його. Індивідуальне завдання: 20 r=12(x-y/z)   Хід виконання роботи: Щоб дослідити дію машини Ноймана використовують симулятори цієї машини, що, в свою чергу, є готовими до використання комп’ютерними програмами. При роботі з такою програмою складається враження роботи з комп’ютером першої генерації, що приймає дані і подає результати і двійковій (бінарній) системі числення, має обмежений обсяг пам’яті, обмежене число регістрів і відсутню операційну систему. Коли в комп’ютері (в нас – в симуляторі комп’ютера) ОС нема, тоді кожну програму треба завершувати виконанням машинної інструкції СТОП. В автоматичному режимі одним натиском на клавішу комп’ютер змушують виконати уведену до нього програму - повністю, від першої до останньої машинної інструкції програми. Розглянемо конкретний симулятор машини Ноймана, якому автор надав назву «Кроха». «Кроха» є DOS програмою, яку запускають у вікні DOS. Отже, миша з симулятором не працює так само, як і в ті давні часи, коли реалізували машину Ноймана. Треба користуватися курсором (рискою підкреслення) і клавішами пересування курсора. Але курсор діє лише у вікні пам’яті. Залишаються можливості керування симулятором натисканням вибраних клавіш апаратури. Таке керування є примітивним але таким, що дозволяє правдиво і чітко зрозуміти, як працює комп’ютер Ноймана, як з ним колись працювали, а також які в нього є принципові недоліки. Симулятор є DOS програмою, що викликається в режимі командного рядка. / Рис.1 – Вікно навчального комп’ютера «Кроха-М» Керування роботою з симулятором Далі подамо стан комп’ютера за умови, що не усі комірки пам’яті містять нульовий бінарний код (рис.2). / Рис.2 – Стан симулятора з ненульовою пам’яттю До симулятора вручну уведена коротка програма, що складена чотирьма інструкціями (табл. 1): Адреса пам’яті Машинна інструкція Функція інструкції   Мнемонічний код Бінарний код   00002 – А1 А2 А3 011 1001 1010 11012 Відняти  00012 / А1 А2 А3 010 1011 1100 11102 Поділити  00102 * А1 А2 А3 101 1101 1110 11112 Помножити  00112 СТОП А1 А2 А3 111 1101 1110 11112 Зупинитися і показати  Табл. 1 Програма симулятора машини Ноймана, що складена чотирьма машинними інструкціями. / Рис. 5 Стан симулятора після виконання другої інструкції / Рис. 6 Результат симуляції програми Висновки: на даній лабораторній роботі я ознайомилася з роботою на симуляторі машини Ноймана, зрозуміла і дослідила принцип виконання програми машиною Ноймана. В результаті виконання прграми відбулися наступні зміни: В екранному вікні з’явилися операнди і результат в бінарній і десятковій формах. В вікні пам’яті в останній 15 комірці з’явилося результуюче значення програми. Регістр інструкцій РК (регістр команд) містить код останньої виконаної машинної інструкції (СТОП). Лічильник інструкцій СК (счетчик команд) отримав значення 01002=410, пройшовши поспіль значення 00002 (стартове) та зупинився на значенні 01002. Ясно, що ці зміни вмістимого СК спричинив процес виконання чотирьох інструкцій програми. Зафіксоване (залишкове) вмістиме СК показує адресу машинної інструкці...
Антиботан аватар за замовчуванням

24.03.2013 21:03

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини